Hydrophil Szizál szappantáska

Kód: 28
1 595 Ft 1 318 Ft ÁFA nélkül
RAKTÁRON (6 db)
Várható kézbesítés:
20.1.2025
Szállítási lehetőségek
  • alkalmas a zuhanyzóba 
  • szivacsként is szolgálhat 
  • spórolhat a szappannal
  • csodásan fest :-)

Részletes információ

Ingyenes szállítás
INGYENES SZÁLLÍTÁS
30000 forint feletti vásárlás esetén
Minden raktáron lévő terméket
MINDEN RAKTÁRON LÉVŐ TERMÉKET
24 órán belül elküldünk
Szakértők a hallásvédelemben
SZAKÉRTŐK
a hallásvédelemben
Tanácstalan, mit vásároljon?
TANÁCSTALAN, MIT VÁSÁROLJON?
Írjon nekünk!

Termék részletes leírása

 

Mentsen szappant! Ha Ön is sajnálja kidobni a legkisebb szappandarabkákat, melyeket már megfogni is nehéz, bizonyára kedvelni fogja a Hydrophil csapatának ötletét. Szizál szappantasak. Szép, praktikus, egyszerű. 

A zsákba kis szappandarabokat tehet (így kialakítva egy újat), vagy egyből belerakhat egy egész szappant, és biztos lehet benne, hogy teljesen elhasználódik. 

 

Hogyan és miért használjuk a tasakot? 

• Zuhanyzás közben is remekül használható, nem csúszik ki a kézből és és tökéletesen áteresztő, így azonnal egy gyönyörűen habzó és illatos szivacsot tarthat kezében (itt választhatod ki pl. az ideális szappant) ,
• a szappannal való spórolás mellett egy kellemes teljes testmasszázsban lesz része, mely különösen puhává varázsolja bőrét, amely így megszabadul az elhalt hámrétegtől és serkenti a nyirokkeringést 
• remekül fest :) 

 

Mi a szizál? 

A szizál a szizál agávé leveleiből nyert anyag. Megújuló energiaforrásról van szó. A levélrostok rendkívül szilárdak, gyakran készül belőlük lakástextil, szőnyeg, de kötél is. Mivel természetes és nagyon ellenálló, roppantul közkedvelt virágkötők és bútorkészítők között. És persze a Hydrophil-nál is. :) 

 

Ha Ázsiában készül, káros a környezetre?

Egy ideális világban mindenütt helyi termékeket árusítanának, helyi alapanyagokból. Ettől az álomtól azonban még messze van a piac és a gazdaság. Ebben az esetben sem fekete-fehér minden. Küldetésünknek tartjuk az olyan alternatívák keresését és terjesztését, melyek valóban javulást hoznak, fenntarthatóságuk és környezetbarát jellegük magasabb. 

Igyekszünk cseh gyártókat keresni és támogatni. Ha azonban valóban termékek széles skáláját szeretnénk nyújtani minden szegmensben, megéri idegen vizekre is eveznünk. Az európai gyártók jelentős része, melyek elsősorban a zero waste kategóriában forgalmaznak, Ázsiában gyártják termékeiket. Legyen az Kínában, Taiwanban, vagy Indiában. Miért? Mindenekelőtt főleg az elérhető árak és a nagy kapacitás miatt. 

Bízzon, de győződjön meg választásáról! Természetesen elengedhetetlen megbizonyosodni arról, hogyan működik a konkrét gyár. Hogy igazságos körülményeket biztosít-e dolgozóinak, figyelmet szentel-e az ökológiai tényezőknek, és hogy magas minőséget nyújt-e. Amennyiben ez így van, az Ázsiából származó termékeket megfelelőnek tartjuk. Legfőképp azért, mert egy termék vásárlásával százat vált fel, ha nem ezret az eldobható változatból. A szénegyensúly, vagy általánosan ökolábnyoma így szerintünk egyértelműen pozitív lesz. 

 

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Szappantartók
Súly: 0.013 kg
Anyag: Szizál
Márka: Hydrophil
Rozměry: cca 8,5 x 13,5 cm
Země původu: Vyrobeno zodpovědně v Číně.

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki:

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki:

Biztonsági ellenőrzés

Hydrophil logo

Společnost Hydrophil byla založená třemi přáteli Christoph, Sebastian & Wanja z německého námořního města Hamburg a tohle je jejich příběh.

V roce 2012 měli kluci nejdříve blog o vodě. Protože všichni potřebujeme vodu, tento nádherný zdroj života. Na svém blogu psali o několika aspektech kolem vody, jako například: udržitelné využívání vody, konflikty týkající se vody jako přírodního zdroje, vodovodní vody a podobně. 

Během výletu na kolech přes město Hamburg, se koncem letního dne v roce 2013 začali jako vždy bavit o nedostatku vody. Diskusi vedli o tom, zda-li by bylo možné vyrábět zboží, které je nejen vhodné pro udržitelný rozvoj, ale je i veganské a zároveň neutrální k vodě, neboť otázka vody je samozřejmostí.

Když už se neustále zabýváte a píšete o fascinujícím tématu vody, začínáte myslet jenom na ni a nakonec je z vás blázen. Proto chtěli kluci vytvořit produkt, který bude znečišťovat vodu co nejméně.

Ještě ve stejném roce vydali své první tričko. Zpětná vazba byla nepředstavitelně pozitivní a stále více a více lidí požadovalo, aby svoji nabídku zboží rozšířili. Následovaly mýdla, bambusové kartáčky, bavlněné tyčky do uší a další. Nyní se specializují na W. A. S. H. (Water - voda, Sanitation - sanita a Hygiene - hygiena) a snaží se zvýšit povědomí o udržitelném chování spotřebitelů ve svém každodenním životě s jejich vegansky vyrobenými a neutrálními k vodě výrobky. Jejich motto zní: "Udělat každý den o trochu lepší.".

V roce 2014 založili společnost Hydrophil. Název v překladu znamená milující vodu. A dává to smysl, protože vodu milují. Používají pouze materiály, které jsou čistě přírodní, recyklovatelné nebo je lze zkompostovat pro pitnou nebo spodní vodu.

Zároveň nepoužívají žádné chemické barvy. Spolupracují s firmou, která se věnuje výrobě barev z přírodních látek. Barvy jsou odbouratelné a hlavně nezatěžují životní prostředí.

Veškeré produkty, které společnost vyrábí jsou veganské a nejsou testovány na zvířatech.

Svoje bambusové výrobky vyrábějí v Číně. Ale jezdí tam každý rok na kontrolu. Továrnu dobře znají a mají neustálý přehled o tom jak proces probíhá a co se v továrně děje. Podívejte se na video z továrny:

Zároveň spolupracují s malými firmami v okolí Hamburku, které sdílí jejich etické postoje. A aby to bylo fér úplně, tak 10 % z výdělku věnují organizaci Viva con Aqua de Sankt Pauli e.V., která se věnuje všemožným vodním tématům.

"Naší touhou je zvyšovat povědomí o udržitelné spotřebě, férové výrobě a ochrana životního prostředí", říkají. Proto si sami vyrábějí své produkty, aby měli jistotu, že splňují veškerá kritéria.

Jinými slovy: kázat vodu a vodu i pít. Hydrophil je transparentní a pravdivý, proto mu věří čím dál více lidí.